Sådan får du gang i din online forretning
Er du lige startet op med dit firma, hvor du har brug for at få bygget en ny hjemmeside, lavet SEO analyse og få strategisparring i forhold til dine online kunder og markedsføring? Så er der hjælp at hente hos https://webbureau.dk , hvor du kan komme godt i gang og sikkert i havn med disse aspekter af din online forretning. Det er meget normalt, at iværksættere ikke nødvendigvis bruger al deres tid og læring på online markedsføring, og dermed kan det være en rigtig god strategi at lade nogle professionelle om at gøre dette for dig. Her ser vi nærmere på, hvordan du får gang i din online markedsføring med en god hjemmeside, en god SEO strategi og øvrige strategier for dine online aktiviteter.
En god hjemmeside er dit visitkort
En god hjemmeside er dit online visitkort overfor nutidige og potentielle kunder. Det er her, dine kunder henter viden om dig som virksomhed, både den objektive og den mere irrationelle, dvs. hvilket indtryk de instinktivt får af dig og dit brand, dine værdier og din mission. Der er derfor meget på spil i at have en god hjemmeside, der både er brugervenlig, SEO optimeret og nem at navigere i. Har du en webshop, er det vigtigt, at den er aktuel og opdateret med de nyeste priser, lagerbeholdning samt tilbud og kampagner, så kunderne med det samme føler sig trygge ved at handle hos dig. Webbureau.dk kan hjælpe dig med at bygge en god hjemmeside og de er eksperter i brugervenlighed, så kunderne har let ved at manøvrere rundt.
SEO optimering
Måske er SEO nyt for dig, måske ved du rigtigt meget om det. Uanset hvad, handler det om at nye kunder får øje på dig og din forretning, services, produkter eller ydelser, så de let herfra kan handle hos dig og dermed lave en konvertering. Lad webbureau.dk lave en SEO analyse for dig, så du ved, hvilke søgemaskineoptimeringsord, sætninger eller spørgsmål, som kunderne søger mest på, og som du dermed kan integrere i teksterne på din hjemmeside, blog eller webshop. Det betyder alverden, at du forstår dine kundesegmenter, deres brugeradfærd og præferencer i forhold til det, du tilbyder, for her vil meget af fundamentet til dine fremtidige salg ligge.
Vær synlig på flere kanaler
Mange tror, at det er “nok” at have en god hjemmeside, men alt viser, at synlighed flere steder giver pote. Vær også på de sociale medier, i Google adds og chancen for at kunderne ser dig, vil være større.